3780 grams of Love

niedziela, 2 lutego 2014

Happy Birthday Daddy !

Dla mnie urodziny bliskich są bardzo ważne i nie ma znaczenia czy są w środku tygodnia czy podczas weekendu. Dla mnie to dzień świąteczny i bardzo dbam by tego dnia solenizant lub solenizantka czuli się wyjątkowo. Dziś urodziny Tatusia jego szczególny dzień. Świętujemy od rana :) Razem z pomocą Ani (która wbijała paluszki w tort i łamała skrzydełka pszczółkom) upiekłam tort pszczelarza w tajemnicy, żeby była niespodzianka. Piekłam pierwszy raz i naprawdę wyszło super. Myślę, że to będzie jedno z Naszych ulubionych rodzinnych ciast. Proste, pyszne i mnóstwo zabawy przy tym z Anią. Prezent przemyślany dość długo, więc nie było problemu z pomysłem. Był problem z jego dostaniem, ale też Nam się udało sprawnie, choć miał to być prezent na Gwiazdkę. Ania oczywiście pomagała ładnie zapakować trzymając w maciupkich paluszkach kawałki taśmy klejącej. Troszkę go pogniotła, oderwała kokardę i pomogła rozpakować, ale najważniejsze że spędziliśmy ten dzień razem. Tata wzruszony, Ja też bo lubię jak się podoba. Wszystkiego najlepszego Kochanie - A&A

W poszukiwaniu prezentu

Prezent dla Tatusia

Tort Pszczelarza

Małe "co nie co"

Ania na placu zabaw

Moje szczęścia

Mamusiu zobacz jak się wspinam

Moja kochana Piratka

Tata - pierwsza miłość Ani

Drzemka

Pomocnik Tatusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz