3780 grams of Love

niedziela, 23 lutego 2014

13 miesiąc

Kochana Myszko dziś kończysz 13 miesiąc. Jesteś cudowną córeczką. Budzisz mnie rano wchodząc mi na brzuch i turlając się w sam środek między mnie i twojego Tatusia pokazujesz, że sprawiedliwy podział łóżka nie istnieje. Wbijasz Nam w zaspane powieki swoje maciupkie paluszki pilnując byśmy nie zasnęli po czym sama zasypiasz na chwilkę lub nie. Twoje ulubione śniadanko to ostanio naleśniki z owocami lub bułeczki drożdżowe z budyniem. Spacery uwielbiasz. jednak na rękach u Tatusia bo o siedzeniu w wózku nie ma mowy, a chodzić sama nie umiesz choć widać, że beton Ci nie przeszkadza do raczkowania. W autobusie nie ma głośniejszego pasażera. Liczysz każdego wysiadającego pasażera podnosząc paluszek. Jak ktoś wsiada to do niego machasz. Całymi dniami w pracy czekam na powrót do domu by zobaczyć Cię tak szybko pełzającą w moją stronę ze szczerym uśmiechem. Wtedy wiem, że miałaś wspaniały dzień. Za każdym razem zaskakujesz mnie czymś nowym. Ostanio nauczyłaś się wchodzić tacie na plecy i kręcicie się jak na karuzeli Tatuś dumny, że to On Cie tego nauczył a Ty szczęśliwa. W Kościele zaczęłaś sama chodzić od ławki do ławki. Nie najlepsze może to miejsce, ale widok cieszy oko. Zasypiasz do Bajek samograjek w radiowej Trójce. Poznałaś już każdy kąt naszego mieszkania pełzakując, raczkując i chodząc. Nadal nie wiem gdzie jest Twoja skrytka na smoczki, Ja ich nie mogę znaleźć, a Ty co jakiś czas masz inny w buzi. Umiesz już siadać o własnych siłach i widze jakie to jest trudne do teraz nawet sobie nie zdawałam z tego sprawy. Potrafisz sama stać przez dłuższą chwilkę. Twoje ostatnie osiągnięcie to 6 szybkich samodzielnych kroczków uroczy to widok. Zaczynasz się interesować swoim "pchaczem" do tej pory stojącym w kącie. Kocham Cię Bardzo.

13 miesięcy

Ulubione śniadanko

Podróż autobusem

Huśtawka codziennie obowiązkowo

Dokarmiamy kaczuszki

Przerwa w parku - Ania śpi

Twoje oczy piękne

Zmiana fotelika na większy

Z bardzo daleką kuzynką Emi 

Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz