3780 grams of Love

piątek, 17 maja 2013

...to właśnie dziś

...to właśnie dziś moja pierwsza przespana noc. Wczoraj dużo spacerowałyśmy, po kąpieli Ania troszkę marudziła więc postanowiłam ją dokarmić. Zawsze była karmiona po kąpieli jednak od jakiegoś czasu jest karmiona godzinkę przed kąpielą bo jest już głodna. Zastanawiam się teraz czy to miało jakiś wpływ na jej sen? Od godziny 21:16 do godziny 5:46 Ania spała i jej Mama prawie tyle samo. 8 godzin błogiego snu. Pierwsza taka noc od ponad 8 miesięcy. Nie spodziewałam się, że to tak szybko nastąpi raczej w niepokoju oczekiwałam na te koszmarne noce, gdy zacznie się ząbkowanie. A tu proszę taka niespodzianka. Wiem, że to taka jednorazowa noc, ale pomimo wszystko miłe uczucie wyspania się. Chyba było mi tego trzeba bo czuję się świetnie bez porannej kawy i pomimo deszczowej angielskiej pogody. Naładowane bateryjki i mnóstwo energii. Czekamy na Tatusia,aż wróci z pracy i zaczynamy weekend. Miłego weekendu wszystkim - wyspana Mama Ani.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz