3780 grams of Love

sobota, 5 kwietnia 2014

Tatusiowe Soboty :)

O tak Ania je uwielbia Tata zresztą też. Rozumieją się doskonale. Tata wymyśla nowe zabawy, a Ania niczego się nie boi i towarzyszy Tacie. Ona i On moje dwa Skarby. Moja Rodzinka, mój cały świat. Z męża jestem niesamowicie dumna, że umie, że chce, że pomaga. Podziwiam za cierpliwość. Spokojnie wychodzę do pracy bo wiem, że sobie oboje świetnie poradzą. Choć szkoda mi, jak widzę gdy zasypia padnięty po całym tygodniu ciężkiej pracy i weekendach z Anią. Każdemu z osobna jest bardzo ciężko bo jest nie mówię, że nie, ale te Nasze kompromisy i dzielenie się obowiązkami, partnerstwo i zrozumienie, że druga osoba ma gorszy dzień to wszystko sprawia że się tak mocno kochamy i że jesteśmy sobie potrzebni.

Ania zajada wiejską kiełbasę w plenerze smakuje lepiej

Ania liczy kaczki

Tatusiu jeszcze tam nie byliśmy

Śmieszek kochany

Moje Skarby dwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz