3780 grams of Love

poniedziałek, 26 maja 2014

Ja Mama

Jestem dumną Mamą wspaniałej Ani. Tak tak Ona jest wspaniała. Nasze 2 wspólne święto. Dla mnie najważniejsze święto i już tak pozostanie. Staram się każdego dnia być najlepszą Mamą. Pracuję na to ciężko. Nie zawsze się udaje. Licze na to, że kiedyś usłyszę że jestem najlepszą Mamą, a jakiś czas później, że Ania chce być taką Mamą jaką ja jestem dla niej i będe. Chcę by była szczęśliwa i zdrowa, by swoje dzieciństwo pomimo różnych trudności i problemów wspominała z uśmiechem. Chcę ją uchronić przed wszystkim co złe. By żyło jej się lepiej niż Nam. Bywa różnie czasem łatwiej, czasem gorzej. Czasem są te złe dni, że nie mam sił. Wystarczy mi jeden Twój uśmiech jeden psikus i o wielu sprawach nie pamiętam. Kochana córeczko zawsze będe przy Tobie i zawsze Ci pomogę. Każdy problem zamienimy w "nie problem".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz