3780 grams of Love

środa, 23 lipca 2014

18 - nastka

Moja mała córeczka dorasta. Już nie jest niemowlęciem jest małą Dziewczynką. Dzisiaj kończysz 18 misięcy ważny dzień i warty odnotowania. Już tyle umiesz, tyle potrafisz, stajesz się taka samodzielna. Uwielbiam na Ciebie patrzeć mogłabym się zachwycać godzinami. Jesz już samodzielnie łyżeczką lub widelcem i idzie Ci to bardzo sprytnie nic nie spada. Potrafisz zwrócić na siebie uwagę, ale także wiesz kiedy rozmawiamy właśnie o Tobie. Uśmiechasz się wtedy nieśmiało. Pomagasz Nam w zakupach potrafisz w sklepie wybrać produkty i wrzucić je do koszyka, a także w domu pomagasz przy rozpakowaniu zakupów. Potrafisz podać sztućce ze zmywarki. Brudną pieluszkę wyrzucasz do kosza po czym bijesz brawo i się cieszysz. Pomagasz przy praniu, wkładasz brudne ubrania do prania, a czyste pomagasz rozwiesić. Potrafisz posłać buziaka. Witasz się z nieznajomymi. Potrafisz mówić kilka słów typu: pić, jeść, siedź, idź, cześć, daj. Uwielbiam kiedy przyjeżdżasz po mnie do pracy z Tatusiem i z daleka jak mnie już widzisz  to biegniesz i krzyczysz Mama. Niosę Cię wtedy na rękach, a Ty mi opowiadasz jak spędziłaś dzień z Tatusiem. Czytasz mi po swojemu bajki na dobranoc i sprawdasz paluszkami czy mam zamknięte oczy i czy już śpię. Jesteś bardzo wesołą dziewczynką, gdy usłyszysz muzykę zaczynasz tańczyć, dosłownie wszędzie w domu przed tv, na parkingu, w sklepie, na placu zabaw. Twoją ulubioną bajką jest od paru miesięcy "Upsy Daisy". Uwielbiasz karmić kaczki, a także rzucać piłkę pieskom lub po prostu biegniesz za nimi w parku. Uwielbiasz się kąpać i wieczorna kapiel to godzinny rytuał. Interesują cię kolorowe gazety przeróżne. Jest Cie wszędzie pełno, sama schodzisz i wychodzisz po schodach a jak już jesteś cicho to albo śpisz albo robisz coś bardzo pomysłowego. Chyba będziesz fryzjerka bo lubisz czesać moje włosy i wpinać spinki. Potrafisz pokazać pępek swój i Tatusia, a mojego szukasz na plecach. Potrafisz także pokazać na maskotkach oczko, nosek i usta. Po 18 - nastce powoli uczymy się siusiania do nocniczka i próbujemy pozbyć się smoczka.Sto lat kochanie dużo radości i zdrówka! Kochamy Cię badzo mocno!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz